fredag 24 juli 2009

Makeup kurs!

Ja nu sitter jag hemma och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket för att börja röra mig mot Farsta Centrum där jag ska på makeupkurs. Ska bli sjukt spännande! Fick det av min söta Jonas i present. <3
Har jobbat i dag, för omväxlins skull ;) 7 - 15 så nåra timmar blev det :) I morgon är det också upp med tuppen som gäller då jag öppnar även i morgon. Dock har jag turen att sluta tolv!
Sen ni, då brummar Jonas och jag i Corollan mot Edsbyn och party ;D Fredag blir väl ioförsig lugn, enlingt planerna alla fall. Lördagen däremot, då j*vlar smäller det. PERSMÄSSA! Även om jag flyttat från byn (?) så måste jag väl hem och stödja årets största engagemang i Byn. Ska bli kul att hånskratta åt alla små fjortisar som kommer vagglande, gråtande med torkad spya i håret och försöker övertala den som varit barmhärtig nog att ta hand om henne/han, att inte ringa dens föräldrar. Vilket troligtvis inte behövs eftersom att dom också säkert befinner sig på persmässan. Så lilla fjortis, det är bara att gömma sig på toaletten tills du mår bättre!
Men nu ska vi inte vara såna, då jag själv befunnit mig i den situationen. Dock gömde jag mig inte på toaletten!

Tåls att nämna att jag saknar min älskade lilla Dilba så otroligt mycket. Hade så sjukt gärna ha dej här hela tiden. Älsklingsgumman! <3 Vad är jag utan dej? Med henne med känner jag mig trygg i alla sitationer, finns nog ingen jag litar på så mycket. Älskade vännen.

Här sitter jag och tror att jag har alltid i världen, men inte! Måste börja göra mig i ordning om jag ska hinna i väg till sminket ;) Tror jag skulle kunna lära mig att leva med sådan lyx. Kommer kanske bilder nått tag på resultatet.
Hejhopp!

Här kommer en instickare till med älskade Jonas <3 Trots att han bad om den, och mosade mig!
I was made for loving you.
You was made for loving (läs jävlas med) me. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar