måndag 12 oktober 2009

Be carefull whit what you wish for

-you just might get it all!

Tänk så det kan gå, va! Nu på torsdag kommer bli min sista dag här på Högdalens Hundcenter så jag ska ringa till Atlantic och säga att jag kan jobba i helgen. Får se hur mycket jag kommer få jobba där, hoppas på att det blir en del i alla fall :) Återkommer om det när jag själv vet hur mycket det blir.

Så nästa vecka lär ju flyttlasset gå till Edsbyn, bara jag får låna mammas bil. Törs inte packa corollan proppfull och köra 30 mil. Det känns som att utmana ödet;) Ska jag klara av att bo i mitt rum hemma blir det i alla fall renovering av väggar eftersom min kära syster, som hade rummet förut, tydligen tycker det är väldigt trevligt med klotter på väggarna. Hoppas på att få lite hjälp av Kikki med tapetseringen, kan ju passa hennes vovvar som kompensation.

Funderar fortfarande på om jag ska ta med allt till byn eller lämna kvar lite här i Stockhom, jag hoppas ju på att komma tillbaka någon gång efter nyår. Antingen börja på universitet (hjälp mig att hålla tummarna för det!) eller med ett jobb som servitris i bagaget så någon i Stockholm vill anställa mig :) Kommer bli jätte tråkigt att flytta i från Jonas. usch och fy och blä! Nu är jag extra glad över att han valt att tillbringa jul hos mej i skogarna! ^^

Funderar på att göra om den här bloggen till någon storts "så-är-det-att-nyss-ha-tagit-studenten-och-försöka-ta-sig-fram-i-vuxenlivet-och-arbetsmarknaden-bogg" Lägger jag ner lite med energi än nu kanske jag kan bli rik på den.Vad tror ni om det?

I kväll blire mat och kanske bio med jonas för att fira två år tillsammans :) Det blev lite uppskjutet eftersom helgen inte blev som planerat, men bättre sent än aldrig. Älskade jonas! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar