fredag 16 oktober 2009

"Det vackraste jag vet..

.. är att se dej när du sover"
Haha ja Jonas ligger helt klubbad i sängen och sussar. Han har sagt att han ska gå upp typ femtioelva ggr men nu har jag gett upp. Han borde iofs vakna och ta ner min väska från vinden så jag kan börja packa, fast jag är glad om jag slipper. Hatar att packa!


Sitter och funderar och finular lite här i stället samtidigt som jag dubbelkollat min anmälan till högskolor en sista gång. Sista anmälningsdagen i dag, nu är det bara att hålla tummarna för att jag kommer in!

Jahapp, nu har jag jobbat sista dagen på hundcenter med. Tråkigt:/ Är även min sista kväll som jag bor i Stockholm ett tag framöver, och hur använder jag den? Jo, sittandes vid datorn. Så illa är det faktiskt inte, väntar på att Jonas ska ta och vakna så jag kan tillbringa kvällen med honom :)


Vet inte alls vad jag känner inför allt det här med flytten och nytt jobb. Eller jo, det nya jobbet känns super men den här flyttningsbiten är jag inte överlycklig över.
Det blir säkert bra till slut, men jag vill inte flytta ifrån Jonas! Jag vill inte, jag vill inte, jag vill verkligen inte!!!
Är faktiskt lite förvånad att vi har klarat av att bo med varann, och inte bara det, hos hans familj! Det har vi gjort bra tycker jag!Jag har haft det riktigt bra här faktiskt, visst det har gått lite upp och ner nu på slutet men det gör det väl alltid för mig.
I morgon halv tio (aptidigt, jag går ju inte ens upp så tidigt när jag jobbar:O) brummar jag i alla fall iväg mot byn i corollan. Vi får hålla tummarna för att den håller hela vägen :P Hoppas på att hinna hem i tid så jag får ta en powernap innan det är dags för jobb klockan fyra. Funderar på om det blir utgång med i morgon, orkar jag det? Ska ju jobba hela helgen också. Vi får se helt enkelt :)

- Hej då Stockholm och hej pizza, bondfjortisar, volvos, ängar som luktar kobajs och.. tråkiga byn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar