tisdag 6 oktober 2009

Förklaring eller förkylning?

Både och faktiskt. Tror jag har en förklaring till varför jag inte är så pepp på någonting denna vecka. I går när jag var till Boa för att prata lite satt jag bara och gäspade ( klockan var typ åtta!) så jag anade att något inte var som det skulle. Mycket riktigt, vaknade i morse och kände mig krasslig men tänkte att det är nog ingen fara det kanske inte slår till förrens i helgen. HA! När jag körde mot jobbet så kände jag att jag kanske inte ens borde sitta bakom ratten när jag har så mycket snor i hjärnan att det känns som den borde växa eller sprängas snart. -Har funderat på det förresten, att så många avstår att köra sent på kvällen och när de druckit (vilket är jätte bra!) men hur många avstår att köra när man är trött på morgonen eller kvällen? Hm.

Väl på jobbet var det ju dags för hundpromenad, ingen höjdare i dag. Då dök alla mina symtom upp kan jag säga. Så ja, jag kan inte annat än hoppas på att det är en förkylning och inte flunsan (svin?).

Så, det blir väl inte något med arbetsförmedlingen i dag fast det var planerat så. Och det är ju mindre bra.. Kom just på att det är sånt här jag blir less på, extremt less.
Tror till och med jag har feber, brukar jag ju aldrig ha?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar