onsdag 14 oktober 2009

Vinter

Har sett första snön i dag! Fast det var otroligt lite jag fick se, de mesta hade töat bort. Vissa sover ju till tio ;) På väg till jobbet såg jag lite, lite snö på gräsmattan men det var så lite att jag trodde att det var frost först. Ska in till däckteam som ligger här bredvid jobbet så de får byta till vinterdäck åt mig på bilen. Hade gärna velat göra det själv men det finns ingen tid för det då jag behöver ha däcken på NU!

I dag blir det kaffe vid globen med Boa :) Myspys. Blir till att klä på sig massa varmt och mysa med en varm kopp kaffe och massa skvaller, love it!


Har funderat på att det är många som blir höstdeppiga, jag blir snarare tvärtom. Tycker det är lite mysigt när man får börja klä på sig massa kläder (tycker förövrigt att alla är snyggare klädda på vintern än på sommaren ), tända ljus och sitta inne och mysa. Så börjar jag alltid tänka på julen när det blir kyligare ute och julen är bland det bästa jag vet (L)
Näst sista dagen på Hundcenter nu, känns skumt.
Gjorde ett tappert försök till att snygga till den här sidan, gick väl si sådär. Har kommit på att jag inte gillar blogger så speciellt mycket. Knasig sida.

STORT GRATTIS TILL EMELIE SOM KLARADE UPPSKRIVNINGEN I DAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar