tisdag 5 januari 2010

Mina dagar sedan hemkost från gävle har bestått av förkylning, ta hand om hundarna samt leta lägenhet. Jag har suttit klistrad framför datorn inne på blocket och mitt hotmailinkorg!

I går la vi även upp en annons på blocket om att vi söker lägenhet (vuxenpoäng till oss!) och i dag när jag kollade hade jag fått svar! oooh, my! Lägenhet och allt vad det innebar lät alldeles perfekt, nästan för perfekt, vilket det också visade sig vara. Efter en hel dag i telefon kom vi fram till att det verkade väldigt misstänkt och oseriöst så vi fick tacka nej. Jävla skitkärring, försöka blåsa oss så där!
Tillbaka på ruta ett alltså, vi har tagit till ALLA kontakter vi har kommit på nu och letande fortsätter. Önska oss lycka till! :)

Har ni något förslag eller tips så bry er inte så mycket om annonsen i föregående inlägg ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar