torsdag 27 augusti 2009

En väldigt sen helg.

Detta blev en helg som definitivt vill göra om, om man bortser från lördagen.
Fredagen blev sjukt virrig men slutade bra till slut, lite förpimpling hemma med Boa och Jessica, förpimplingen innehöll vääldigt, vääldigt lite stress, mycket olika sorter av alkhol och ungefär en kvart av "oj, nu är klockan elva, nu måste vi göra oss i ordning och gå."

Lagom berusade begav vi oss till Toxic som bytt namn till The bridge. Där de förövrigt har de grinigaste vakterna någonsin, man få ej kissa på herrtoaletten om man är av motsatt kön och inte heller lyfta upp askoppar på bordet. De ska tydligen stå på golvet.

Så klart träffar man en massa knäppisar som man försöker bli av med, helgens knep är nog det bästa jag provat på hittils. Sparka på smalbenet och peta dem sedan i ögat. Då blir de griniga och går därifrån ;)
Vi kom på att vi skulle dela på en flaska vin ca en halvtimme innan det stängde vilket var anledningen till att lördagen bara är ett stort illamående fram tills sju på kvällen. Då vaknar jag efter en två timmars behövlig återhämtninglur. Mitt försök till att gå på stan på förmiddagen slutade inte så bra. Det var bara att åka hem igen, fast det gick tydligen inte tillräckligt fort hem.. hm.

Nu till något annat, jag vet inte om det kan var så men jag tror att det är den dåliga boken jag läser som är anledningen till att jag kommit på vad jag ska plugga till. Så alltså är det inte helt bortkastad tid att läsa den. Just nu väntar jag bara tills 15:e september så att jag kan söka. sen håller jag tummarna så jävla hårt att de kommer bli blå och ramla av. Men det är det värt i fall jag kommer in. Har alltid tyckt att tummar är överskattade i alla fall;)

Jonas - du är hela min värld! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar