fredag 28 augusti 2009

Meningen med livet.

Det måste vara såna här stunder som gör att man ser att det finns en mening med livet. För när livet känns som allra mest pissigt och man bara vill sova sig genom det, då dyker det upp saker som gör att monlnen börjar skingra sig. - Sen underlättar det ju att jag har min egen sol som alltid lyser upp mina mörka stunder och gör allt för att få mig glad.Du förstår nog inte hur mycket du betyder för mig hjärtat<3

Hur kommer det då sig att jag börjar se ljus i slutet av tunneln? Jo, en så enkel sak som att de ringer från telefonförsäljarjobbet jag sökt och säger att jag får komma på utbildning för att börja jobba. En del av er kanske inte förstår hur jag kan glädja mig så mycket över ett sånt jobb, men jag tillhör den gruppen som vägrar sitta hemma på arslet och gnälla över att det inte finns jobb.(okej, jag gnäller också över att det inte finns några roliga jobb) Kan jag skramla in lite extra pengar som gör att jag kan få ut mer av livet, samt få en upplevelse och lära mig något på köpet, då tar jag den chansen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar