söndag 16 augusti 2009

ensamt - igen

Ja, allt går och och ner. har varit dålig på att uppdatera ( igen) dock har jag en bra ursäkt nu tror jag ;) Hade en vecka semeser vecka 32, då jag inte kände för att sitta inne framför datorn när vädrdet var så underbart som det var. HÄRLIGT! Å denna vecka har inte datorn varit i kopplad då vi har flyttat. Från ena sidan av övervåningen till den andra ;) Så nu har jag och Jonas ett större rum, känns väldigt bra!

Tänkte köra en snabbspoling av min semester vecka, hann med väldigt mycket! utgång, shopping, kryssning, stan för att äta china-buffé, besök av mamma och Kikki, gamla stan, umgänge med Elin och Boa, mat hemma hos Jonas mormor och morfar och sist men inte minst, en helg i skärgården! Dock står inte händelse förloppet i rätt ordning. Är alldeles för hungrig för att kunna strukturera upp någonting. Borde nog inte ens skriva nu.. har inte ätit sedan tolv och det var fruskot. Det är ju bara 7 timmar sedan ;)

Har även hunnit med en vecka med extrem huvudverk vilket har lett till tre dagar hemma från jobbet. ( fyra egentligen, men i fredags fick jag vara ledig så det var inte pga av sjukdom. ) Såå, jag har räknat ut att min lön kommer vara alltför skrattretande nästa månad.. Det blir inte kul att vara jag då.

Jag har även hunnit med en hel del depp under min vecka hemma. Aldrig kul. Blev en aning bättre när jag prata med Jonas och insett att det kanske inte är så omöjligt som jag tror. Keep on dreaming! Men fortfarande; Har insett att jag har gett upp så mycket för att vara där jag är nu. Min Dilba och mina vänner..Allt som var jag. Jag saknar allt så otroligt sjukt jävla mycket! Det gör SÅ ont. Antar att det bara är att hålla huvudet högt och försöka fortsätta orka framåt, allt är ju inte riktigt så lätt som det var förut. Genom studenten har allt blivit en hel del större och mer komplicerat, speciellt med tanke på att jag valt att flytta och är fast besluten om att kunna försörja mig själv. Nästa vecka är det i alla fall tillbaka till jobbet och rutinerna som gäller och så kommer ju Jessica på besök här i Farsta också! :D Det kan ju inte komma mer lämpligt, verkligen vad jag behövde att se fram emot just nu. Ska bli otroligt kul! Utgång och shopping, och lite skitsnack om jag känner oss rätt ;)?

Neej. nu är det rökning, sen ska jag vänta på att det blir mat och hoppas att jag inte svälter ihjäl först.
-
Jonas - You were born to make me happy. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar