torsdag 20 augusti 2009

Träning, party, resor, besök och punktering.

Hej hopp!

Först lite dåtid:
Känner mig rätt olycksbdrabbad denna månad. Förutom den underbara semestervecka! Efter det så kom huvudverken, punkteringen och ont i ryggen. Huvudverken försvann i alla fall och punkteringen är väl inte lagad, men däcket är bytt i alla fall. Av mig själv! Är sååå stolt, har alltid sagt att jag ska kunna byta däck på min egen bil så med lite guidning av Gits så fick jag lära mig. Snart klarar jag det själv, behöver bara bli lite starkare så att jag orkar lossa på muttrarna själv ^^
Starkare borde jag väl bli med eftersom jag är tvungen att börja träna pga av ryggen. I Början av den här veckan fick jag så ont i ena sidan av ryggen att det knappt gick att gå så de bar av till vårdcentralen när jag märkte att verktablatter inte hjälpte. Där se de ioförsig inget jag inte redan visste; Att jag har en sjukt otränad rygg, så det var väl bara att sätta igång då. Så nu har jag inte ont i ryggen längre, nu är jag stel på grund av träningsverk! Kom på en sak när jag satt och väntade i väntrummet på vårdcentralen och det är att det är alltid samma typ av människor som sitter där. Pensionärer, ungar som för ett jävla ljud, medelålders kvinnor och dryga ungdomar som suckar och suckar åt ungarna som inte kan hålla käft och den extremt långa väntetiden. Denna dag var det jag som stog för den dryga ungdomen.^^
Vi har även hunnit med att fiskakräftor i regnet och blåsten. Alla som befann sig i Stockholm i tisdags vet vad jag pratar om. Ingen höjdare men lite mysigt var det.
Jag kan väl sammanfatta det som att det kommit något bra ur alltihopa i alla fall. Jag har börjat träna, lärt mig byta däck och inom en snart framtid kommer jag få äta kräftor!

Nu till vad som komma skall! ;)
I morgon (Fredag) öppnar jag på jobbet och slutar sedan tolv för att åka in till stan och möta Jessica som kommer på besök i huvudstaden. Vi ska försöka träffa Boa en sväng, sen blire till att äta och göra sig klar för att göra stans krogar farliga. ;) Lördagen består av shopping om Jessica får sin vilja igenom, vi får väl se hur sugen hon är på lördag när kvällen före börjar sätta sina spår. Höhö! Resten av familjen kommer att befinna sig på massa olika ställen i helgen så vi har huset själva.

Lite längre fram (närmare bestämt den 11 - 13 september) planeras en tur till Forshaga för att återuppleva minnen med det underbara folket och supa skallen av oss! ;) Haha neej, men fest blir det. Även om det alltid är någon som super skallen av sig..
Helgen efter det lutar det mot kräftskiva i Göteborg :)? Även det med Forshagafolk!<3

Som ni kanske förstår har jag mycket att se framemot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar