onsdag 16 september 2009

Ge mig en morgondag att se fram emot..

Mera depp, mera uttråkad och mest blä på mig själv just nu! Har just sagt upp mig från telejobbet då det inte alls kändes rätt för mig. Så nu sitter jag här och deppar igen, undrar varför ingenting känns bra för mig just nu.

Jag vill så himla mycket, men vad? Flytta någonstans, plugga, jobba med någonting(Jag har självklart jobbet på hunddagis kvar). Helgen i Forshaga, som för övrigt var sjukt lyckad, fick mig att inse hur sjukt mycket mina vänner betyder för mig. Just nu skulle jag ge upp allt bara för att få flytta nära er igen och så fort jag tänker den tanken tåras ögona. Det här är piss. PISS!
Gå vidare säger en röst inom mig, som blir lägre och lägre ju längre tiden går, men om jag inte vill då? Eller om jag försöker och försöker men ingenting känns bra just nu.
Aaaaah! Ni hör ju hur jag låter, helt trasig. + Att jag blir så trött på mig själv när jag låter som ett jävla äckligt emo. Så, jag ska försöka fatta mig kort: BLÄ!

Ge mig nått. I alla fall en morgon dag att se fram emot. Någonting som jag vill kliva upp för. Ge mig en mening.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar