måndag 28 september 2009

Dåliga jag.

Har varit så dålig på att uppdatera men det finns en väldigt bra anledning till det. Antingen har jag varit så deppig att det inte är någon idé att skriva för då kommer detta förvandlas till en emo-blogg (hemska tanke! ) eller så har jag haft fullt upp med att gå ut eller umgås med mina underbara vänner ur fantastic four. Det har blivit en hel del utgång i diverse olika städer. Karlstad, Gävle och sist men inte minst stockholm nu i onsdags och fredas, fast onsdagen var ingen höjdare när det var dags att ta sig hem. Uuusch, ska det ta två timmar att ta sig hem om man bor i Stockholm?

I dag är det måndag, då brukar jag vara på bra humör efter helgens bravader dock alltid otroligt trött efter som jag inte kan sova mellan söndag och måndag. Varför är fortfarande ett mysterium. Just ni sitter jag och funderar på varför jag tog med en äcklig matlåda till jobbet.

Fick läsa Elins hemtenta i går vilket fick mig att inse att jag verkligen vill börja plugga nu! Samtidigt är det så mycket annat jag vill med, flytta till eget, flytta i hop med jonas, ( jag bor ju trots allt redan med honom), flytta i hop med vänner, flytta från stockholm, bo kvar i stockholm, ha min underbara Dilba vid min sida alltid alltid alltid (!!!!) , börja på nytt jobb, jobba kvar, skaffa en liten kortisvalp, resa med mera med mera. Ena dagen vill jag det ena , andra dagen vill jag det andra. Det visar sig vad det blir, jag jobbar ju mot allt det här varje dag så snart smäller det kanske!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar