fredag 16 oktober 2009

En bastu för politiker?

Hörde på radion att politiker, regeringen, byggt någon lyxplats åt sig själv med bastu för 2 miljoner kronor. och, detta för skattebetalarnas pengar! Ursäkta, men jag trodde vi var i en lågkonjuktur och finanskris? Jag skulle i alla fall uppskatta om mina pengar inte går till någon jävla bastu utan till att ge ungdomar, som mig själv, bra och fast jobb med en bra lön.

Vaför ska jag som slitit arslet av mig för att ens hitta ett jobb, sen försöka få allt att gå i hop på den lilla lön jag lyckas skrapa i hop sitta och betala deras fucking bastu?! Nej, då hade jag hellre behållit mina skattepengar men nej, det kallas svart jobb. Det är förbjudet. Det borde faan vara förbjudet för mig att betala deras bastu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar