lördag 3 oktober 2009

fjällen?

Sitter på jobbet just nu och fryser häcken av mig, tror det är dags för lite kaffe kanske :)Som vanligt sitter jag på internet och kollar runt samtidigt som jag funderar över vad man ska ta och göra av sitt liv. Fick just en idé om att dra till fjälls i vinter ^^ Jag och Dilba i en liten stuga, det vore väl något! Skulle såklart sakna ihjäl mig efter Jonas men han skulle nog inte ha något emot att komma upp hälsa på och åka lite bräda för att sedan gå på afterski.

Ska försöka att bli bättre på att uppdatera med, nu när det väl händer lite saker så jag har något att skriva om.

I kväll är det tänkt att jag och Jonas ska åka enda till andra sidan stan och umgås med Danne och hästarna. Eller ska jag vara ärlig så är det väl egentligen tänkt att vi ska umgås med Danne och dricka öl ;) Det var tydligen något ståhej där som hade med trav att göra så det skulle vara massa folk ute, jag är dock rädd att det bara kommer vara massa gubbar på 40+. Fast sådana kan ju också vara trevliga som "Chefen" som vi träffade på vår Karlstatripp. Eller vad säger ni Elin och Jessica?

Nu blir det kaffe och cosmopolitan, vissa har det bra på jobbet! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar