fredag 23 oktober 2009

Nya vägar - nya mål.

Om jag nu ska bo i Edsbyn en tid framöver så får jag helt enkelt göra det bästa av det; Skaffa lägenhet! Det var faktiskt mamma som kom med förslaget först och nu när jag funderat mer på det och även kollat runt efter lite lägenheter så kan jag inte släppa tanken på det. Jag måste ha en lägenhet, det skulle vara så underbart.

Har pratat med Emelie och funderat fram och tillbaka på allt så vi får väl se hur det går, hon ska ju ha valp också. En sak är säker, jag ska i alla fall ha en lägenhet. Om jag har råd vill säga.. Måste ta upp lite saker på jobbet i dag så jag får lite koll på hur allt kommer se ut. Uscha fy, hatar att "ta upp saker"

På jobbet går det framåt i alla fall, jag trivs med stället och de trivs med mej :) Lite krångel med kassan och mig ibland, jag och kassamaskiner hör nog helt enkelt inte i hop. Ska på någon kurs genom jobbet på ondags, spännande ^^
Förutom det så vet jag att jag jobbar i kväll (fredag) och i morgon kväll, sen har jag ingen aning. Låter som det blir en hel del jobb veckorna framåt i alla fall. Hoppas jag är ledig på söndag, då får jag följa med Emelie och hämta hem hennes nya hoffe, myspys!


Grattis till Emelie som klarade körkortet i onsdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar