tisdag 27 oktober 2009

Saknar Gina! <3

Ja, ni kommer tycka att jag är hur fånig som helst men det är min blogg så jag har rätt att skriva om vad jag vill. Ni behöver inte läsa ;) Många kommer säkert tänka saker som "Hon tror att hon är något bara för att hon bott i en större stad, tror hon är bättre än oss här, blablablaaa" Men nej, så är det inte. Känner mig faktiskt en aning misslyckad eftersom mitt stora mål i livet har varit att flytta ifrån byn, och nu är jag tillbaka här. Men - Nu till saken ;)

Jag skulle spendera lite pengar i lördags så jag begav mig till bollnäs på jakt efter jeansleggings ( jag förstår inte hur jag kunnat leva utan dessa UNDERBARA plagg?) ett långt linne och en typ kofta. Hur svårt kan de vara? Jo det kan vara riktigt jäkla svårt i bollnäs. Börjar på Boutic SåFin där de har vero moda, only mm. Enligt mig den enda butiken att gå in i om man shoppar i bollnäs, annars har vi bara lindex, åhlens och JC. Ingenting för mig. Där hittar jag direkt byxorna som jag köper men är inte riktigt säker på linnet och koftan jag hittar, jag så beslutar mig för att ge de andra butikerna en chans. Och ja, efter att ja gett ALLA andra butiker en chans hittade jag i alla fall inte någonting utan fick gå tillbaka till SåFin. Då saknade jag Gina tricot oerhört mycket, deras kläder är inte alltid av bästa kvalité och de är inte heller perfekt men nog faan kan man hitta en jävla linne där! Stor diss till bollnäs utbud av kläderbutiker, jag hoppas verkligen att bygget av gallerian kommer i gång där snart.


Inte konstigt att man klädde sig konstigt innan jag flyttade härifrån.

2 kommentarer: