lördag 7 november 2009

Pizza och utlänska killar vs svenska killar.

För många är killar ett mysteruim som inte går att lösa, vi förstår oss helt enkelt inte på dem. Jag har kommit fram till en lösning till att er singlar där ute: Skippa svenska killar och kör på de utlänska! Varför? jo det ska jag berätta för er.

Jag har upptäckt en sak när jag jobbat på Atlantic och det är att svenska killar är extrem torra, ger ingen dricks och tackar för maten och sedan går. Aldrig att de visar intresse eller flirtar, kanske att de sitter och glor i smyg när de tror att man inte ser. Utlänska killar däremot törs säga att man har vackra ögon och fråga vad man ska göra när man slutat jobba och liknande. Enda gången svenska killar vågar visa framfötterna är när de stupfulla på krogen kommer raglandes och bara äcklar sig. Svenska killar, skärpning!! En stor hiss till utländska killar, lär er av dem svenssons!
Tänk vad man lär sig av att vara servitris ;D

Självklart förstår jag att det är svårt att hitta bra svenska killar när jag redan norpat tiopoängaren! ;)

Nu till pizzan:
Jag har bakat min första pizza i dag! Alltså en riktigt pizzeria-pizza som jag kan sälja för 65 kr, haha. Jag funderade ett tag på om jag skulle rama in den och sälja den på blocket för några tusen? Kan man köpa Britney Spears hår dyrt, då kan man köpa min första pizza dyrt med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar