söndag 22 november 2009

Politiker eller jägarexamen?

Det kommer inte bli någon som helst skillnad av att jag sitter här och bloggar om vad jag tycker, vet och känner i denna fråga vilket gör mig otroligt förbannad och less.

Jag får helt enkelt bli politiker eller ta jägarexamen så att jag kan göra någonting åt den där absurda och tragiska situationen som rör både människor och djur. För jag vill kunna göra någonting, jag vill ha något att säga till om, jag vill att någon lyssnar på oss som har något att säga om det här. Som det är just nu vet jag ingenstans dit jag/vi kan vända oss där man skulle lyssna på våra åsikter och erfarenheter.

Det går inte beskriva hur maktlös man känner sig när man inte har någonstans att vända sig med alla dessa åsikter om saker som bör göras/ändras på. Det är så otroligt mycket vrede och bitterhet som ligger och gror här i skogarna p.ga detta. När förlorade vi talan?

Jag förstår inte vad grejen runt detta djur är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar