torsdag 26 november 2009

Skillnaden.

Från att ha gått i skolan med läxor och allt vad det innebär till att jobba inte ens 20 timmar/vecka.
Från att bo högst 500 meter från vänner till att vi är utspridda i hela Sverige.
Från att ha kaffedrickande vänner i mitt kök hela dagarna till att behöva åka minst 2 mil för att ta en kopp kaffe med en vän (typ 80 mil om jag vill dricka kaffe med Jessica)
Från att gnälla över att jag inte har någon tid till att gnälla över att jag har all tid i världen.
Från att bo i egen lägenhet till att bo hos mamma och pappa.
Från att träffa vänner minst åtta timmar om dagen till att träffa vänner kanske inte ens en gång om dagen.
Det enda som är som vanligt är att jag har lite pengar.
Det är kanske inte så konstigt att allt känns upp och ner och helt fel just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar