torsdag 26 november 2009

Tider som dessa..

.. kräver drastiska åtgärder. Nu ni, damer och herrar ska Bea ta steget och beblanda sig mer er ***. ;) Har funderat på det länge men har äntligen bestämt mig för att nu ska de göras, nu ska det kapas! Kan knappt bärga mig, vill göra det nu nu nu nuuu!!!

Måste påpeka att jag blir så glad av att prata med trevliga människor, som i dag när jag ringde Farsta ungdomsmottagning för att förnya recept på P-plåster. (Om Boa läser det här så kommer hon skrika rakt ut när hon ser ordet p-plåster ) Barnmorskan som svarade var så trevlig så jag hade kunnat prata med henne en timme eller två om allt och ingeting. Hon fick det på nått sätt att låta som att hon faktiskt bryr sig om mig och ordnade en kanonbra lösning på det jag ville ha. Hon lät så där trevlig och snäll och välvårdad och lixom övermänskling. Jag vill också sitta i andra änden på någons telefon och låta trevlig och övermänsklig och lysa upp någons dag. Undra vad man ska plugga till för att få ett jobb där man får vara så?

1 kommentar:

  1. Dagishundarna skäller och mina kollegor springer all världens väg så högt SKREK jag när jag såg P-plåster ;P.
    Haha nja så illa kanske de inte e men lite i alla fall ;P.
    Nu har jag äntligen fått tummen ur *** och länkar till dig på sidan. Så du vet :).

    Kramen

    SvaraRadera