måndag 28 december 2009

Jag är för lik de flesta andra.

ja, mitt livs historia, jag är så lik alla andra att det bara skiter sig för mig. För att göra det tydligare, det känns som jag har samma storlekar som alla andra! Eller så har vi som har min storlek helt enkelt samma smak när det gäller kläder och skor.

Var till bollnäs i dag och kollade efter skorna och klänningen jag spanat in, och då menar jag klänningen med stor K och skorna med stort S. klänningen fanns bara i storklek 40 och skorna i storlek 38.. som vanligt! Det är för stort, som vanligt.. What to do?! Jag får helt enkelt gå upp i vikt och på något sätt få större fötter. skiiiiiiit också! Kollade i alla fall märket på klänningen så jag får kolla runt i andra butiker som har samma märken, jag ska ha den klänningen, så är det bara.

Nu över till någonting trevligare.
Jag har haft en helt underbar jul som innehöll allt den ska innehålla, så otroligt nöjd :) Har varit lite dålig med att uppdatera men det är för att jag varit fullt upptagen med att fira jul, mysa med jonas eller att jobba. Kommer troligen vara lite dålig nu framöver också då jag på tisdag beger mig till gävle för lite seriös mellandags shopping, miljonbingo och nyårsfirande med landets bästa och snyggaste trio!

Det är tur att mina nära och kära har i beräkningarna att jag ska flytta snart, de har de tänkt på när de köpt julklappar åt mig. Mamma tyckte att det var viktigt att jag var snygg i håret, så jag fick en fön. (en bling bling fön förresten, skiiit snygg ^^) min syster känner väl mig så av henne fick jag en almenacka. Jonas tyckte väl att jag var dålig på att diska så av honom fick jag en kanongullig diskborste, han kanske trodde att jag skulle diska oftare då. alltså är jag redo för flytt, jag har ju en fön, almenacka/kalender och en diskborste. Stockholm here I come! Känns som något fattas? Just ja, lägenhet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar