lördag 19 december 2009

Klänningen med stort K!

Nu när det drar i hop sig till nyår så börjar man ju fundera på vad man ska ha på sig, och alla har nog samma mål: Klänningen med stort K. Även jag letar i år efter klänningen med stort K. Tidigare år har jag nog inte köpt någon speciellt utan tagit något jag redan hade, men i år när nyårsfirandet kommer bli något alldeles extra ska även klänningen vara det.

Under tiden jag sett mig om efter och funderat på vad jag ska ha för klänning har lite problem dykt upp. Så fort jag ser en snygg klänning så är den svart, alltid alltid alltid svart, och jag har bestämt mig för att den inte ska vara svart. What to do? En annan grej är att man vill ja ha en sådan där klänning som får alla att bara "WOW" och som man känner sig extra nyårsfin i, samtidigt som man vill kunna använda den fler gånger vilket för mej medför att det inte kan vara något alldeles för pråligt. Jag har några dilemman här som ni ser..

Jag kan ha hittat DEN klänningen redan, i Bollnäs (!!!) hör och häpna ;) Och den är verkligen bara wow utan att vara alldeles för mycket. Tyvärr tillät inte min ekonomi mig att köpa den just nu, så jag bara hoppas hoppas hoppas på att den finns kvar. Hittade även skor på den nya öppnade skobutiken i bollnäs, och de är jag helt säker på att jag ska ha! ;) Mer än så avslöjar jag inte.

Men om det nu skulle skita sig med klänningen jag hittat, är det någon som har några tips till mina dilemman?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar