fredag 18 december 2009

Jag längtar.

Årets jul och nyår kommer bli så otroligt super dunder bra, och det bästa av allt : Det börjar redan på tisdag! ;) Då kommer nämligen Jonas hit och ska tillbringa julen här, och det ska bli jätte mysigt! :) Sedan fortsätter härligheterna med julafton och sedan julreor och sist men inte minst nyår som ska tillbringas med tjejerna i gävle. Fantastic four samlade igen! Det var alldeles för längesen och det kommer bli awesome!!!!

Jag ser fram emot dom här veckorna som aldrig förr och har en känsla av att det kommer bli... bara sååååå bra! Ni skulle bara våga förstöra det här för mig, då ni! Jag tänker helt enkelt bara skita i allt annat och bara njuta av det här, det känns som jag väntat längenog på allt det här. Det är liksom precis vad jag behöver.

OCH DET KOMMER BLI SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ BRA!


förstår ni nu varför det blir mest dystra inlägg om jag ska skriva om någon känslomässigt tillstånd? Det blir helt enkelt inte bra när jag är så här otroligt glad, det känns inte som jag kan göra känslan rättvis med ord. Hur som helst hoppas ni förstår hur BRA det kommer bli! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar