onsdag 16 december 2009

Du volvokörande fjortis..

Nu när snön kommer sitter vi vanliga , dödliga människor och svär över det dåliga väglaget och låter helst bli att köra. Däremot så kryllar det av volvoåkande odödliga fjortisar på vägarna som alltid får mitt hjärta att hoppa upp i halsgropen.
Jag ska inte ta ifrån er den underbara känsla som infinner sig hos er när de 14åriga tjejerna i baksätet tjuter när ni sladdar omkring, absolut inte. Faktum är att jag själv tycker att det är kul att sladda omrking. Jag har eller ingenting emot SVF (sladdande volvofjortisar), min syster är tillsammans med en väldigt trevlig sådan. Jag måste bara påpeka att ni, båda SVF och VÅF (volvoåkande fjortisar) är lite småpantade för när era föräldrar berättar om alla de risker som finns med ett sådant uppförande i trafiken kan jag nästan ge mig tusan på att ni har sagt"Han/hon har kontroll på bilen". Jag tror inte någon som inte trodde att den hade kontroll skulle sätta sig och köra, faktiskt. En nyhet: Ni är inte odödliga och inte alls så duktiga på att köra som ni tror, ni har bara haft en jävla tur.

Ja, jag älskar faktistk fjortisar av alla dess slag. De får mig att tycka att jag själv är så otroligt bra!

3 kommentarer: