tisdag 12 januari 2010

frågetecken.

Har varit otroligt dålig på att lägga upp något bra inlägg här på sista tiden, men det finns en förklaring till det. Det är nämligen så att mitt huvud är fullt utav frågetecken och utropstecken inför den annalkande skolstarten som närmar sig med stormsteg. Alltså skulle mina inlägg se ut ungefär så här : "??????? !!!!! ?????? !!!!! " och det är inte så roligt att läsa eftersom det inte säger så mycket.

För tillfället befinner jag mig i stockholms hos Jonas, i morgon ska jag för första gången bege mig till stockholms universitet för registrering och för att få information. Jag TROR att första skoldagen är den 18, får förhoppningsvis rätsida på det i morgon. Den allra största från är "Vart faan ska jag bo?!" och den här csn-grejjen är nog det absolut mest förvirrande jag stött på, eller så är det jag som är extremt korkad. Vi hoppas på att det inte är det sist nämnda för då bådar det inte gott inför mina år på universitet.

Jag ser verkligen fram emot det här men just nu är jag som sagt mest förvirrad och mitt huvud är full av frågetecken och orosmoln. Som tur är så är jag Bea, vilket innebär att det alltid löser sig för mig på något sätt. That´s the story of my life! (Peppar peppar ta i trä!)

Nu fick ni ta del av några av mina frågetecken i alla fall,kanske kan någon av er skriva något snällt och lugnande eller helt enkelt förklara hur allt fungerar?

Tänk om ingen tycker om mig så jag blir helt ensam och inte får några kompisar? :|

1 kommentar: