torsdag 21 januari 2010

Ni gör mig så glad.

Blir så glad när jag får höra att ni läst min blogg. Det lyser liksom upp min dag att veta att någon är lika smart som mig och på så sätt kan förstå och uppskatta mina geniala texter.
Jag blir ännu gladare när någon lämnat en liten kommentar, så därför är jag extra glad nu när kommentarerna ökat i antal. Fortsätt så!

(Det är egentligen inte mer än rätt att ni ger mig en liten kommentar som ett bevis på hur mycket ni uppskattar mina tappra försök till att förgylla er vardag. Här sitter jag och klurar ut skitbra saker att skriva, då tycker jag att det minsta ni kan göra är att lämna en rad eller två. )

1 kommentar:

  1. Heja på Bea. Jag följer din blogg för jag tycker du gör det så bra som har börjar utbilda dej till något du vill. Kram Brittis

    SvaraRadera