söndag 7 februari 2010

Varning!

Nedan följer ett inlägg fullt av gnäll.

Det finns nog ingen som det är så synd om som mig just nu. Möjligtvis Jonas som får stå ut med mig när jag är sjuk och gnällig.
Jag missar Boas 20:års fest. missar den, missar den! Det SUGER! Jag snörvlar och hostar och orkar inte göra någonting alls. Har legat i sängen i en vecka nu och är så otroligt less på det här.

När jag blir frisk ska jag tröstshoppa gärnet. För jag blir så glad av att shoppa, jätte jätte jätte glad. Jag är inte så pank som jag brukar vara heller, jag har faktiskt råd att shoppa, vilket gör att jag kanske slipper den där ångesten över att jag har gjort av med pengar som jag inte har. Någon som är sugen på att shoppa som faan med mig när jag blir frisk? Jag har även planerat att dränka mina sorger i alkohol och då ska Boa med, jag ska faan fira henne jag med.

Usch, blir alldeles deppig och tjock av att vara sjuk. Deppig för att jag har så otroligt tråkigt och tjock för att jag tröstätit typ 100 påsar chips. Så jag måste nog shoppa när jag blir frisk för jag kommer inte kunna ha mina kläder.

Det är så synd om mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar