lördag 6 februari 2010

Glada nyheter!

Nu börjar det äntligen dyka upp lite positiva tankar i mitt huvud, fast det är konstigt att de får plats med tanke på allt snor som nu mera bor i mitt huvud.

Alldeles nyss fick jag ett glädjebesked som jag kände att jag måste dela med mig av. Lycknis har äntligen skickat alla mina böcker till mig, ALLA! De skickades i dag så jag borde ha dem i början av nästa vecka och det var på tiden. Känns bra att jag får dem två veckor efter att jag beställt dem så i stället för att läsa i två veckor har jag ägnat mig åt att vänta i två veckor, men nu är det i alla fall på väg. Men nästa gång ska jag ta mig en funderare innan jag beställer från Lycknis, visst att det är billigare men jag tror inte att det väger upp all förlorad studietid och all tid jag lagt ner på att irritera mig på dem.

Jag mår även bättre i dag vilket i princip betyder att jag inte ligger deckad i sängen. Jag har gått upp och ner i trappan två gånger, hämtat posten, duchat, fönat håret och rökt tre gånger i dag. Stora framsteg! Fast näsan är fortfarande full av äckligt snor. Börjar funderar på hur mycket snor det egentligen är möjligt för en kropp att producera? Tror även att om jag ställer mig på vågen så har jag gått upp säkert 5 kilo i bara snor. Snor snor snor snor snor! Det blev väldigt mycket snor i det här inlägget, men då förstår ni hur mina dagar har sett ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar