fredag 5 februari 2010

Snor och Lycknis.

Just nu tycker jag lika illa om båda delarna.

Det känns som hela min kropp är full av snor, blä. Ligger fortfarande deckad i sängen vilket suger jetballe då jag vill kunna fira Boa i helgen. Någon som har ett superduperpiller eller något?
Jag har varit vaken från och till från klockan elva i dag och bara rökt tre ciggaretter, då förstår ni kanske hur pass jättesjuk jag är?

Lycknis är ju en sorglig historia. I går fick jag gratisboken, men ingen annan. Ringde dit och de ska skicka två av böckerna, men de andra fyra kunde de inte svara på när jag skulle få. Det kan ta upp till en vecka till så de undrade om jag ville avbeställa dem? Jag måste ju ha mina böcker! Fick även ett vi-ber-så-hemskt-mycket-om-ursäkt-mail i går, tydligen fler än jag som har klagat. Men vad faan hjälper de mig? Ge mig böckerna eller halva priset, jag vill inte ha några äckliga ursäkter. Jag skiter i varför ni inte skickar mina böcker, det enda jag bryr mig om är att jag inte har fått dem än.

Det kommer inte komma något glatt inlägg här förrens jag blir frisk, jag tänker fortsätta gnälla så att alla blir förpestade av min sjuka. Ni ska inte tro att jag skonar er, mår jag skit ska minsann ni också må lite dåligt.

1 kommentar: