tisdag 20 oktober 2009

"Det är svårt, det är jätte svårt"

Det är ord jag har fått höra en hel del i dag, om det mesta, och jag kan inte annat än att hålla med just nu.

Jobbat i dag 11-14 och sedan 17-20, och det har varit hur lungt som helst, skönt :) Blir jobb över lunch i morgon med, så kom och ät på Atlantic ;D Hoppas på att få schema snart, hade varit skönt.

Det är svårt, det är jätte svårt. Ja, det är det. verkligen. Är så otroligt förvirrad just nu och behöver någon att ventilera tankar med, NU! Någon som vill med på vovvepromenad? Funderar på om jag ska kolla på lägenhet här i edsbyn men är det värt det om jag är här bara för några månader? Kommer jag bli kvar längre? Tanken är ganska lockande nu, att stanna tills i sommar eller höst och verkligen få landa någonstans. Jag vill ju egentligen inte landa här, men som det ser ut nu lär jag inte kunna landa riktigt någon annanstans. Men egen lägenhet, ett jobb som jag förhoppningsvis kan ha kvar ett tag så jag lyckas skrapa i hop lite pengar och lite tid att bara vara. I Edsbyn?! Men vart har jag annars de möjligheterna?

Neej, nu tar jag vovvarna och åker ner på byn en sväng och tar en promenad där innan jag ska plocka upp mamma kvart i tio. Byebye.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar