torsdag 5 november 2009

" Det löser sig .."

..det gör det alltid" Jo men visst gör det! Jobb på fredag, niiiiiice. ;D

Nu blir det ett struntinlägg om vad jag har haft för mej de senaste veckan!

Försökte skriva ett men det blev inge bra, så en kortsammanfattning kommer här:
Bruket med emelie och vovvarna, shopping i gävle, nackspärr i en vecka ( alltså inget jobb heller) och besök av Jonas <3 Helgen när Jonas var här var höjdpunkten, gud så mysigt det var!

I morgon packar jag in Dilba i bilen igen så drar vi till bruket för nya äventyr med Emelie och hennes lilla monster Yra. Ska även in en sväng på atlantic och prata lite.

Har shoppat som en galning sen jag flyttade från stockholm, tröstshopping?
Massa skor, massa jeansleggins ( Underbart, nu kan jag använda bara det och slipper vanliga jenas, UNDERBAAAART! ) massa tröjjor och en massa linnen. massa massa massa allt! Man får helt enkelt ett extrem shoppingsug när man har extremt tråkigt. Jag vet inte riktigt hur det går i hop att man kan shoppa så mycket när man har tråkigt för man får ju inte mer pengar av det precis..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar