torsdag 5 november 2009

Svar på tal?

Anonym som kommenterade förra inlägget om vargar - snälla, svara på minga frågor jag ställer i inlägget!

Nej, jag är inte varghatare, jag har en åsikt! Jag har aldrig sagt att vi ska utrota vargen jag har sagt att någonting måste göras. Däremot hatar jag vargpolitiken! Jag blir bara så matt när jag tänker på diskussionen och jag tror inte att den har ett slut, båda sidor blir bara tvärare och tvärare.
Jag vill bara att ni sätter er in i vår situation och svarar på vad det är som gör vargen så otroligt speciell?

Snälla, förklara för mig för jag förstår verkligen inte att vargen ha lyckats fånga så mångas medlidande? vi föder upp djur i trånga boxar, som lider tills den dag de slaktas, för att äta upp dem men vargen.. ja, vargen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar