onsdag 4 november 2009

piss..

Klockan är ett på natten och här sitter jag. (Tiden som står angiven på mina inlägg stämmer inte, det har blivit knas) Kan inte sova har alldeles för mycket tankar som snurrar.

I dag fick jag reda på att jag kanske inte får jobba kvar på atlantic mer, men att jag får börja jobba i söderhamn om jag vill. Det finns en chans att jag kommer få jobba extra på atlantic på helgerna men inget är klart ännu så jag vet inte än. Får reda på det i veckan kanske. Happ.. Det här var ju himla skojj. Jag kan inte flytta till söderhamn?! Eller jo, jag kan men jag vill inte. Vad finns i söderhamn, pundare och mer pundare? Jag har absolut ingenting att hämta i söderhamn jag känner ingen och jag har knappt varit där mer än för att byta tåg.

Just nu är jag så jävla less på allting. så sjukt otroligt jävla bajsless på mitt liv.

Jag har även blivit erbjuden att köpa ett hunddagis i stockholm men har tackat nej till det då det inte är någoting jag vill göra. Så jobbmöjligheter finns det ju, vissa tycker kanske inte att jag borde klaga då vissa har gått arbetslösa väldigt länge. Men jag tänker klaga, för visst finns det möjligheter men vad hände med det jag vill? Har jag absolut ingenting att säga till om längre utan jag ska bara vara tacksam och ta de som finns utan att yttra mig. Bara för att jag råkade födas år 90 och sedan ta studenten mitt i lågkonjukturen. Nej, jag vill inte ha det så här! Jag vill ha något att säga till om, jag vill kunna vara glad och nöjd med mitt liv. Jag försöker jag försöker men jag orkar bara inte försöka längre. Jag blir så arg och less och jag har ingen att vara arg på utan allt hänger på mig själv. Vad jag väljer att göra av mitt liv. Men det känns som att vad jag än väljer så blir det inte bra, allt känns bara hopplöst nu..

Nu har jag inte jobbat på en och en halv vecka, det är det längsta jag varit ledig sen studenten och jag håller på att bli knäpp. Edsbyn är fult och tråkigt och jag är apless på den här lågkonjukturen. APLESS!!!

Vad blir nästa steg? Just nu känns det bara så otroligt jävla underbart att ha tagit studenten - ironin flödar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar