onsdag 16 december 2009

Alla bitar faller på plats!

Är så otroligt glad och uppe i varv nu, nyheten har lixom börjat sjukna in och det känns helt underbart!
Jag ska få flytta i från byn, jag ska få flytta till stockholm, jag ska få plugga, jag ska få bli något, jag kommer kunna skaffa studentlägenhet (när jag nu får tag på någon) jag kommer få bo i hop med jonas på riktigt, i vååår lägenhet. Jaa, alla bitar bara faller på plats! UNDERBART!!!!

Kan inte ens sätta ord på hur skönt det ska bli att lämna arbetslivets stress och ovisshet och få landa i skolans trygga famn. Tiden sedan jag tog studenten har inte alls varit kul med allt var det innebar, men nu ska jag få landa på riktigt och äntligen bygga upp ett nytt liv. Det är så skönt att kunna tänka framåt och veta vart man är på väg, utan att känna den här ovissheten och ångesten. Fuck vad bra allt känns!

Nu vill jag fira! Vem är på ;)?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar