torsdag 3 december 2009

Till er som väntar spännt.

Jag vet att ni, alla mina många och trogna läsare väntar så spänt att ni snart blir gråhåriga på att få se en bild av min nya frisyr.

Jag förstår att ni blir tokiga av att behöva stå ut med denna väntan, men tyvärr har jag dåliga nyheter. Det är nämligen så att det inte finns något batteri i digitalkameran och batteriladdaren är borta samt att sladden till min mobil är spårlöst försvunnen. Så kan det gå när man har saker i två olika städer och i en massa lådor. Det är med sorg i hjärtat jag meddelar denna nyhet, men jag har ingen möjlighet att lägga ut några bilder.
Som tur är har jag en glad nyhet med, och det är att jag ska till Elin i morgon så är ni riktigt snälla och kommenterar en massa så ska jag tvinga henne att ta bilder som jag kan lägga ut. Bara för er skull (A)


Fast egentligen är det lite rätt åt er att vara så otåliga, eftersom ni är så fruktansvärt dåliga på att kommentera.

1 kommentar: