söndag 3 januari 2010

Jag dissar stenhårt.

1. Min nyårsklänning!
Jag har aldrig förut varit med om en sådan självdestruktiv och desktruktiv klänning. Som jag skrivit i föregåeende inlägg så lämnade klänningen rivsår på ryggen när jag skulle sätta på mig den, men det är inte det enda den gör. Den hakade även fast paljetterna i mina strymbyxor, hela tiden, vilket gjorde att mina strumbyxor såg ut som skiiit hela kvällen. Som om inte det var nog så var den ju även självdeskrutiv vilket visade sig genom att den gjorde sönder sig själv. jo då, underklännigen blev också förstörd av dessa förbannade paljetter. Jag dissar paljettklänningen stenhårt!!

2. Att vara ute och titta på fyverkerier vid tolvslaget.
Nej, jag ser ingen charm alls i det. För det första är jag skotträdd och gillar inte alls att det smäller överallt runt omkring mig, för det andra så är det alltid så förbannat kallt ute. Jag kan öppna min champange inne och skrika gott nytt år utan att frysa arslet av mig och utan att omges av fyverkerier som bara skrämmer skiten ur mig.

Förövrigt var mitt nyår otroligt bra! Tack alla som medverkade till en kanon kväll/natt. Speciellt min älskade, fantastiska fyra! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar