fredag 22 januari 2010

Taggad till tusen!

Detta är mitt hundrade inlägg, så nu tänker jag skriva något som är otroligt superduper kanon bra! Det är nämligen så att fredagen den 29:e ( ni smarta har listat ut att det är om en vecka ) så beger jag, Jonas och Boa oss mot gävle för att fira vår älskade lilla Elin som blir 20.

Helgen kommer innehålla allt jag tycker om! Två underbara medlemar i den fantastiska fyran, min älskade Jonas, Alkohol, fina gå ut kläder och krogen. Kan det bli bättre? Nej! (Jo, om även den tredje medlemen kunde vara med) Så ni förstår kanske att jag är taggad till tusen och har massa lyckorus som vimlar omkring i kroppen, för sådana här helger är det absolut bästa jag vet. Det är som sagt så bra att jag ägnar mitt hundrade inlägg i den här helgens ära, shiiit vad jag längtar!


It will be awesome!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar