tisdag 2 februari 2010

Ingen kul vecka att heta Bea.

Jag är sjuk så jag missar två föreläsningar i dag och www.lycknis.se har bestämt sig för att det ska ta ytterligare några dagar innan jag får mina böcker. VARFÖR??!!

Någon högre makt tyckte kanske att nu har jag varit glad alldeles för länge och efter att min bil gick igenom besiktningen och helgen i Gävle var jättelyckad rann bägaren med bra saker kanske över.
För den här veckan börjar skitdåligt. Jag gick på föreläsningarna i går , den första gick bra men under den andra flöt tankarna liksom i väg och föreläsaren började bli suddig. Drar i väg till Ikea med Jonas på kvällen men är fortfarande yr och konstig. Senare sätter febern in , jippi!
Får även ett mail från lycknis om vilka böcker som har skickats till mig. Inte en enda av de jag beställde! Däremot har de skickat boken som man fick med gratis om man beställde därifrån, är så irriterad så jag funderar på att samla i hop alla dessa gratis-böcker och göra ett bokbål av dem. Någon mer som är irriterad på lycknis som vill vara med på min kupp? Funderar på att kräva pengarna tillbaka och får jag inte de kanske jag hotar med att sprida massa dålig reklam (vilket jag redan gjort här! ^^)

En liten bra sak är att vi fick nys om en etta här i Farsta som kanske kan bli vår? Någon skulle titta på den igår men ville inte den personen ha den skulle vi få komma och kolla, så håll tummara för oss nu. Jag har ju redan sänkt min glädjenivå så mer dåliga saker behöver väl inte hända?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar