onsdag 3 februari 2010

missär

Jag är sjuk.
Jag hatar att vara sjuk.

Jag orkade inte tvätta bort mitt smink i går för jag var trött och mådde dåligt.
Jag äter chips och choklad fast det inte är helg, för jag är sjuk och då får man göra det.
Alltså kommer jag få finnar.
Och bli tjock.

Jag missar föreläsningarna så jag kommer inte kunna diskutera på seminarierna.
Det suger. Jag tycker om att diskutera, jag är bra på det och då känner jag mig smart.
Nu kommer jag känna mig korkad.
Jag hatar att känna mig korkad.

Jag vill sminka mig och bli snygg.
Nu går jag runt i mjukisbyxor med en uppsväld röd näsa och ögon små som pepparkorn.
Jag är ful. Jag tycker inte om att vara ful.

Lämna en kommentar så jag blir glad, annars fortsätter jag vara en jävla gnällkärring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar